Tänkte ni skulle ha nått och roa er med...

Medans jag är i Göteborg.


Vad ger en ko efter en jordbävning?
- Milk Shake


Läraren till den lille eleven Joel:
- Vad ska du göra när du blir lika stor som jag?
- Banta!

-Kan jag få prova kostymen i fönstret?
-Visst, men annars har vi provhytter..
En man vill ha ett intyg och tjänstemannen frågar:
-Födelseort?
-Paris.
-Åh, då är ni ju fransman?
-Nä, mina föräldrar är ju svenskar.
-Ja men nu är ju född i Frankrike?
-Det stämmer. Och jag har en tik som fick valpar i stallet, men inte tusan kallar jag dom för hästar!

Jag erkänner, jag kom inte på skämten själv ...



Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0