Dålig dag

Fy fasen, idag har vart en dålig dag, okej visst vi hade bara en lektion. Men jag har lixom mått typ dåligt hela dagen och varit helt stelfrusen typ. Sen ville ju Amanda och Forsen att vi skulle stanna kvar i skolan efter vi hade slutat och jobba med projektarbetet, och kan ju ärligt erkänna att det gjorde ju inte dagen bättre! Jobba med projektarbetet på fritiden? Nä men det är faktiskt som dom sa, vi skulle slutat halv 4. Så va gör det om jag stannar i skolan till typ 12 som vi gjorde idag jag kom ju ändå hem 4 timmar tidigare typ.. Men aja, ibland har man sug dagar då man bara vill gå hem och lägga sig!

Men!
Jag fick låna en bok idag av Forsen, Syskonkärlek av Katarina Von Bredow. Och om man säger såhär, jag brukar verkligen inte läsa. Men den är redanutläst, första gången i hela mitt liv jag har sträckläst en bok. Och jag rekomenderar den stort!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0