RÅN PÅ WILLYS IGÅR!

Alltså seriöst, igår gick jag hem halv 8 från jobbet? Gissa vad som händer en halvtimma efter jag har åkt där ifrån? Jo det kommer in 2 st maskerade män och gör ett rån! Dom hade även såklart vapen med sig! Kan ni fatta eller? Om jag hade vart där, vem hade dom gått till? Jo mig, jag är yngst, jag är minst och jag ser klen ut? Och va van skulle jag ha gjort? Ehhhh, här varsågod ta pengarna. Nej men seriöst, jag har ingen aning. Gud fy fan vilken tur att jag inte va där! Får se hur det har gått med dom där uppe, så berättar jag mer om detta senare. Jag är helt tagen!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0