Min skräppost mail.

Ser ut ungefär såhär, som troligtvis många andras också gör.


Okej, det där blev ju inte särskillt tydligt men om ni har lika grym syn som jag, kan ni läsa det!


Seriöst, hur får alla sånna här ''företag'' eller va det är tag på just mig?
Jo men ni kan väll skicka en fitnessdator och jag vill gärna förnya min garderob och ha en ny Ipad. Men hur mycket ska dom inte ha för att man ska få en Ipad, Det är ju inte precis så att dom skickar en Ipad till mig bara sådär.

(Föresten, alla företag där ute, jag vill gärna ha lite gratis produkter, det är bara att kontakta mig!)




Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0