Svar från frågestunden!

roligaste med att blogga?
Att kunna dela med sig av sin vardag!


varför började du blogga?
För att alla andra gjorde det (A)haha


hur ser din framtid ut :)?
Bloggen: Jag kommer uppdatera oftare. Och ha mer bilder på mig och kompisar


Vad är ditt mest pinsamma minne?
Hmm, kommer inte på nått.
Men trillat på Kungsgatan i Uddevalla har jag gjort, INTE KUL!

Om du måste välja ETT av alternativen. Vad väljer du då, om du aldrig fick tillgång till internet igen eller blev asful? Vad skulle du välja?
Haha, absolut ingen svår fråga! Skulle inte kunna klara mig utan internet! Jag väljer att bli as full!

Vad är ditt favoritprogram?
Andra Avenyn, X-effect, Dating in the dark, Idol. Alltså jag har massa!

Vem är din bästa vän?
Just nu har jag två tjejkompisar som sår mig väldigt nära, Forsen och Ellinor!

Vilken är din första låt på en av dina spotifylistor? (om du har fler alltså)
Burn it to the ground - Nickelback

Har du något synfel, i så fall, långsynt eller kortsynt?
Ingenting (A)

Hur gammal är du?
Jag är hela 17 år!

Vilken är din favoritblogg?
Kissie och Foki, Och självklart min (A)

hur träffades du och pojkvännen?
Okej jag ska vara ärlig, Bilddagboken, HAHA

vad tänker du köra på för stil i vår/sommar?

Min vanliga, det jag tycker är snyggt! Men snygga T-shirts, Leggins, Shorts.

Hur känner du dig när du känner dig riktigt lycklig - beskriv!
När jag är med Pontus är jag riktigt lycklig!
Att bara vara glad och det finns inget negativt med i bilden, då är jag lycklig!
Dvs, alltid när jag är med Pontus!

Gillar du insekter? :)
Jag hatar insekter!

vilken blogg läser du dagligen?
Jättemånga, men, Kissie och Foki!

Favoritmat?
Där måste jag nog säga tacos!

Vilket är dit favoritplagg?

Min vita skjorta,

Vilket är ditt drömyrke?:)
Helt klart Konditor!

vad gör du ikväll?
Ikväll sitter jag vid datorn och bloggar

vilken bio ska du gå på?
Imorgon ska jag gå på Alice i underlandet


Sådär det va alla, hoppas ni är nöjda med mina svar, och tusen tack ni som kommenterat!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer i helgen då?

2010-03-12 @ 21:39:06
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul inlägg!

2010-03-13 @ 09:30:05
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul svar ;D

2010-03-13 @ 10:53:57
URL: http://zannyh.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0