Mimmi Persson

Igår kom mamma in till mig med en tidning i handen,
Det va en bild på Mimmi ''Linnea'' Persson, ja alltså hon som blivit våldtagen på skolan.

Jag tyckte att hon va en vanlig söt tjej.
Gud det är så läskigt, hur kan en tjej på 14 år bli utfryst av en hel kommun?
och en kille hyllad för en sån här grej av en hel kommun?
Vad har han gjort för att få sån status?

Det är ju helt sjukt!
Jag vet inte vad jag hade gjort om detta hänt mig, alla kompisar försvinner och utfryst av allt och alla, kan ni tänka er något värre?
Få höra taskiga ord bara ni går förbi någon..
Nej jag förstår inte.

Är detta Mimmi?


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0