Gårdagen

Jag är trött och depp och orkar inte göra någonting!

Men tänkte sammanfatta gårdagen lite iallafall!

Först 20 års festen,
När vi kom dit så satt alla och körde ett ni vet kortspel och förloraren ska dricka, ah ni fattar,
så vi (Jag,forsen,Niclas och Pontus) fick sitta i sägen, och vi 4 snackade och hade kul och så, men när vi kom fick vi typ inte ens ett hej, iaf inte jag och forsen. Skumt!
Men aja, inte lätt, näsa gång vi träffar dom ska jag också dricka!

Påväg till bio
alltså festen orkade vi inte med så vi drog vid typ 8,
vi bestämde oss för att åka och äta, först bestämde vi oss för Pizza men vi hittade ingen bra pizza resturang, Så Mc donalds funkar alltid bra!
Vi hade ingenting att göra sen,
Så det fick bli att handla godis på Maxi.
Men klockan var ju typ bara 9, vad skulle vi göra?
Bion började halv 12?
JA, men vi kör runt på Maxi parkeringen! och 2 varv i rondellen, men det va inte lika kul som vi hade förvänat oss,
Så det fick bli att vi åkte mot göteborg och i hgögtalarna dunkade min och forsens skiva!
Vi hade kul!

Framme i göteborg
Tur att vi åkte tidigt för vi virrade runt i göteborg, hittade ingen parkering, för alla parkeringshus va stängda/skulle snart stänga, men vi får tag på en liten parkering och börjar gå till bion!

Inne på biografen Bergakungen
När vi sen skulle fixa våra biljetter så var ''biomaten'' (som vi skulle hämta biljetterna i) skit seg! och det funkade, jag tänkte fy fan! 10 mil och vi får inte ut våra biljetter men det visade sig bara vara fel på biomaten.
Kön till Popcornen tog ett halv år typ!
Men sen var det vår tur och allt rullade

Bion!
för det första fick vi ha as balla 3d glasögon på oss och för det andra var det typ fullsatt!
Grymt
Men bion..
Jag vet inte, hade trott den skulle vara bättre och mer 3d effekter, men vafan! trevligt sällskap var det!

Hemresan!
gick fort!
först körde vi hem Forsen och sen svar vi och släppte av mig och Pontus och niclas åkte till sig,


Sammanfattnig
Trevlig och Rolig kväll med Skönt folk!


Fy fan va långt och tråkigt inlägg, men vem fan bryr sig?




Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-14 @ 22:50:55
URL: http://djustd.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0