Student och Fylle vollyboll

Det är vad jag ska ägna (säger man så? Ägna, jaja skit samma ni fattar ändå annars är ni trööööööööga!) min tid åt idag.
Ska alltså först ta bussen till Vänersborg där jag ska möta Ellinor på Torpa skolan ( min gamla skola alltså) och eftersom studentgrejen börjar vid 3 och jag är i vänersborg typ halv 2 så är jag kvar på torpa och kollar på när Ellinor ska spela brännboll, dom har lixom brännbollsdag idag, så det ska bli najs!

Sen när det är dags att gå till studentgrejen då så kommer Pontus och möter upp oss, och så ska väll vi 3 flumma runt där vid alla studenter! Kan ni fatta att det är min tur nästa år eller?

Ikväll då?
Jo då ska jag och hen hel del folk spela vollyboll och dricka, Mmmmm det kommer bli najs!

Pontus sover även hos mig sen så räkna med dålig uppdatering i helgen!

 

Bilder tagna från google

 

 




Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0