Imorgon blir det göteborg!

Jäklar va trött jag är, städningen tog död på mig i skolan och vi som trodde att 1:orna hade gjort det mesta av jobbet, ha vilket skämt, dom måste ha stått och sovit hela dagen för dom hade nästan inte gjort någonting jo dom hade tagit frysen och kylen... Bra 1:or en applåd till er... Ni suger..

Imorgon så ska jag, Emelie, Forsen och kanske Amanda till göteborg har tänk att köpa nya bhar med matchande trosor, silvriga lackleggins och ev shorts. Men vi får se hur det blir. Med vad jag hittar.

Ikväll blir det Body Jam med Ellinor.

Och nu är det 3 dagar till Sommarlov!
Och jag längtar som fan,

Jag och Pontus i Fredags, fan va mys det va och det kommer bli en hel del mysiga kvällar med dom bästa i sommar!




Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0