Helg (bilder kommer)

MIn helg har vart helt grymt bra! Började i fredags då vi va på fest i Uddevalla hos en kille vid namn Totte. Vi kännde honom inte ens men det gjorde inte honom nått, sånt gillas! Men det blev mycket dans och mycket skoj, som sagt bilder kommer.

På lördagen sen mådde jag inte speciellt bra men det hindrade inte mig från att åka och se bio med älsklingen + hans tre andra kompisar. Filmen vi såg var A-team, helt okej för att vara en action film som jag vanligtvis inte tycker om.

Resten av helgen spenderades hos Pontus, behöver jag säga mer än att det va lika underbart som vanligt, även om det inte finns så mycket att göra nu när det är dåligt väder, men massa mys blev det, och det gillar jag.

Jag älskar dig Älskling!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0