Min brors dator

Om ni hade lust att veta så har min bror fått en ny data (och en stor skärm!) så jag får ha våran gamla dator för mig själv, den är ju bara ett halv år gammal och funkar perfekt! Im happppyyy!

Tänker just nu på min stackar pojkvän som får jobba och slita på jobbet just nu, men han slutar vid 10 så det är ju inte så långt kvar.

Denna helgen kommer bli awesooome, imorgon ska min familj till Liseberg, (WIIHOOOO!, jag älskar liseberg) Lördag ska jag och kompisarna till Grebbestad Carnevalen och tälta och på söndag ska jag träffa Pontus, kommer bli gryyymt!

Eftersom jag bloggar från min brorsas dator nu så har jag inga bilder.

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0