Semla och Mc Donalds

Hallooo!
Redovisningen av mitt och Jessicas arbete idag gick jättebra! Blev precis så vi ville ha det, jag är jättenöjd!

Sen va det idrott med Friidrott...
Visst jag tycker det är kul och så, men när jag skulle hoppa höjd så stämde ingenting :S
2 gånger klarade jag inte ens 1.10... och mitt rekord är 1.50 ( jag har gått i friidrott typ 2-3 år) allt va helt cp, men det va inne och det är klart svårare, och en gång snubblde jag så jag inte klarade 1.10 ... men ändå

Men bästa hoppet idag slutade på 1.35 det va helt okej ändå..

 

Efter det, så blev det en semla på Einars konditori, och snart ska jag, mamma och Pontus till stan, jag ska köpa en plattång och sen ska vi äta mc Donalds. Jag vet, FETTO :O

 

 



Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0