Hilma + Jessica = BÄSTA LISTORNA I VÄRLDEN

Jag och min kompis Hilma, har inte träffat varann på typ 1,5 år eller nått, helt sjukt enligt mig.

Vi hade skit kul, även om vi är ganska olika!

Men nu har vi börjat maila igen, som vi gjorde förr, inte vet vi varför vi gjorde det, men vi tyckte väll att det va kul, och det är det!

I typ varje mail hade vi gjort olika listor,  helt sjukt roliga, och jag tänker verkligen INTE berätta vad dom listorna innehöll!

Men Hilma, jag är jätte glad att vi har börjad snacka igen! :D

(cp sak, kan inte ladda upp en bild på henne :S) aja ni får klara er utan!)

Kommentarer
Postat av: Hilma

haha bra att du inte berättar vad listorna handlar om xD!! vi är knäppa xD



Jag är också glad att vi börjat snacka igen!! Och att du inte kunde ladda upp en bild på mig, haha xD Va var det för nån gammal du hade? :P xD

2010-01-10 @ 17:21:33

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0