Världen är liten!

Hallå där!

Kom ganska nyss hem från Dahlbergs bageri ni vet (A)

Först och främst tänkte jag berätta att jag har gjort en baknings blogg, som jag kommer skriva upp alla recept jag använder och visa allt jag bakar, så har ni lust kan ni ju kolla in den lite då och då.

WWW.JESSICASDESSERT.BLOGG.SE

För det andra så måste jag berätta en sjuk grej, idag så satt jag Forsen och Jeanette (en annan praktikant på dahlbergs) och snackade lite, och vi kom in på Pojkvänner, och Jeaette frågade om jag hade en kille typ och jag bara ja det har jag, Pontus Johansson-Ny heter han,

OCH VET NI VAD?
Då får jag reda på att Jeanettes syrra har vart tillsammans med Pontus när dom gick typ i 3an till 6an.
Och att Jeanette har vart tillsammans med Marcus (Pontus brorsa)

Jag säger bara en sak, Världen är liten!

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0