100 frågor

1. Vad heter du? Jessica Andersson
2. Vad kallas du?  Jessica, och Albert -.-
3. Vad vill du bli kallad? Ja inte Albert iallfall! Jessica duger för mig
4. Födelsedatum? 17 December
5. Stjärntecken? Skytten
6. Lunar? Det va några år sedan
7. Msn? [email protected] ( mobba det inte )
8. Helgon? Eh? Nej
9. Vart bor du? Vänersborg,
10. Vad har du för mobil? En Rosa sony Ericsson men ingen aning om va den heter
11. Har du en egen dator? Yes, (världens bästa, eller nått)
12. Vem är din/dina bästisar? Typ Ellinor, Forsen
13. Ett hårstrå? Va? Om frågan är va jag har för hårfärg är det brunt?!
14. Vad ska du göra i sommar?  SOLA, BADA, och Pussa på Pontus (A)
15. Favoritfärg? Rosa (A)
16. Turnummer? 18
17. Vad älskar du mest? Min älskling såklart!
18. Intressen? Pontus, Kompisar, baka, m,m
19. Favorit artist: Hardcore Superstar, till exempel, har en jävla massa favoriter
20. Favoritlåt? Hmm, burn it to the ground, brand new hate, we don´t celebrate sundays
21. Namnsdag? 6 juli och 17 Februari tror jag
22. Vad skulle du vilja heta? Jessica?
23. Vad heter du på din msn just nu? -       Jessica /
24. Hur många online? 28
25. Vem är din 15:onde online? Emil Sundberg

26. Vem har du blockat? En jävla massa (A)
27. Hur många olika grupper har du? 2, en bästa, och en kontakter (A)
28. Har du några olästa mejl på hotmail? 94 st
29. Har du några nya kommentarer på bdb? Lägger inte ut bilder
30. Isf hur många? Inga
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Min drömkile är Pontus (A) <3
32. Beskriv ditt hår? Brunt, uppklippt, lite sne lugg
33. Har du några piercingar/tatueringar? Nope, endast hål i öronen. men nästa sommar kanske naveln
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Stockholm
35. Bor du i lägenhet eller villa? Villa
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Det beror på
37. Vad har du på dig? T-shirt, tröja, trosor, bh, jeans, strumpor
38. Har du  något i håret just nu?  Hårspray
39. Vad har du gjort idag? Jag har varit med min Älski pälski
40. Vad ska du göra imorron? Upp kl 05.15 och åka iväg till Dahlbergs Bageri
41. Hur mår du just nu? Jodå, det rullar :)
42. Hur brukar du annars må? Braaaa
43. Är du sjuk? Aids (A)
44. Har du ont nånstans? Nej
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Nej :)
46. Vad heter din mamma? Annelie
47. Har du några syskon? Ja, en lillebror
48. Vilket är ditt favoritdjur? Hund, men katter är mysiga (fast jag är allergisk )
49. Äter du ofta godis? Det kan man kanske säga ja
50. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad, surt, salt, i stort sätt allt (A)

51. Vad är det finaste som finns? Min älskling
52. Vilken är din favoritdryck? Oboooooooy
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Hmm, typ X-effect och sånt där dating kan va kul, även Idol och sånt
54. Vilken är din favoritveckodag? Lördag!
55. Vem är din förebild? Jag själv (A)
56. Vad är bäst med dig? Jag vet inte
57. Har du några komplex?  vet inte
58. Hatar du någon just nu? Ja
59. Vem hatar du? Tänker jag inte berätta (A)
60. Har du kysst en apa? Varje dag! (eller inte)
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? En hund
62. Är du allergisk mot något? Katter :(
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? bdb suger (A) så nej det har jag inte
64. Hur många bilder har du lagt ut? Orka kolla
65. Vad har du valt för bild här ovan? Ingen
66. Vilket band är det sämsta som finns? National Teatern! Eller va det heter!
67. Är du kär?Så kär man kan bli
68. Isåfall i vem? I min älskliiing Pontus
69. Vad är din civilstatus? haha!?
70. Är du cool? Klart?
71. Är du homofob? Verkligen inte!
72. Är du medlem på något annan sida än bilddagboken? Facebook (L)
73. Isåfall vilken/vilka?? Faktiskt många!
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?  hjördis !
75. Vilket är det fulaste killnamnet? klemens !!
76. Har du varit hos frisören det här året? Japp!
77. Använder du nagellack? Genom skillnit
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Ja jag har gardin och rullgardin, hur ljust blir de inte annars?
79. Har du eget rum? Eh ja?
80. Har du en dubbelsäng? 140 cm(L)
81. Har du en egen platt tv? Japp
82. När flyttade du senast? När jag va 4
83. Vilken stil har du? Jag har det jag tycker är snyggt  för stunden (A)
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Vill bara ha Pontus (A)
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Vet inte
86. Vill du bli känd? Hade väll inte skadat, men inte för känd
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Eh? va fan är det för fråga, NEJ!
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Vinter?
89. Vilken är den godaste frukten? Apelsin och Päron
90. Äter du grönsaker varje dag? nej (A)
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej Mjölk 4-ever
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?  Normal tror jag
93. Hur lång är du? 175 cm
94. Är du nöjd med dig själv? Vet inte
95. Vad är du bra på?
att vara jag?
96. Har du en egen hemsida? Blogg
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Finns det?

99. Vad är klockan just nu? 20.30
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Inte direkt ansträngande xD


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0