Folk är inte som man tror

Ja, saker och ting förändras så är det bara,
Denna gången va det en bra kompis som har betytt massor, jag älskade henne!
Hon tror också att jag inte har litat på henne, vilket är helt falskt!
Om jag inte litade på dig så hade jag aldrig berättat persolinga saker för dig, det kanske du fattar?

Jag fattar heller inte vad jag har gjort för fel?
Det är hon som har gjort fel och har ljugit mig rätt i ansiktet och gått bakom min rygg, så gör inte en äkta vän.
Jag kommer aldrig kunna lita på henne på det sättet jag gjorde innan, och ja hon var en av mina bästa vänner, men nu vet jag inte. Jag kan inte ha en bästa vän som går bakom ryggen på mig det förstår nog hon också?

När du ber mig om ursäkt och har en jävligt bra förklaring till varför du gjorde som du gjorde är jag redo att förlåta dig,annars kan du glömma det!
Valet är bara ditt!

Jag är så jävla besviken på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs gärna mitt senste inlägg och säg vad du tycker o tänker om det:), skulle bli så mycket glad!



kram

2010-02-19 @ 21:50:48
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs gärna mitt senste inlägg och säg vad du tycker o tänker om det:), skulle bli så mycket glad!



kram

2010-02-19 @ 21:52:20
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0