Helg!

Nu har jag helg, känns fett nice alltså! Min körlektion blev inställd, och så bangar jag att äta tacos i skolan imorgon. Känns inte speciellt nödvändigt att åka in till skolan för att äta tacos tycker jag. Tacos kan man göra hemma.

Vet inte om jag har nämnt att vi skulle ha gått på julbord imorgon, jag och kompisarna. Men njaa... blir inget för mig, är inte taggad faktiskt, plus att jag inte har pengar måste verkligen spara pengar nu, jag ska köpa några julklappar till plus att det blir ju min första utgång nästa fredag! Så imorgon drar jag hem till my boyfriend och sover där tills på lördag, sen åker vi hem till mig för då är det släktkalas time!

Bjuder även på en gullig bild på mig och Pontus från i sommras.

Seeyaa!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0