Mazarin - diss

Nu har jag, mamma och min bror vart i uddevalla på deval och köpt en ny kockrock till mig som jag kan ha i skolan. Det va behövligt eftersom min andra är söndrig. Vi beställde även en ny bageriskjorta med. Men efter det så åkte vi till resturangen som ligger här i grunnebo som heter Mazarin (okej lite utanför grunnebo) och åt. Jag beställde lax och potatis, och det va helt okej faktiskt. Mamma där emot tog en hamburgertallrik, och köttet i hamburgaren va inte klart? Hur svårt kan det va att steka en hambrugare lixom? Det klarar nog till och med jag av! Men hon fick pengarna tillbaka iallafall. Så så var det med det.

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hit, wiiie!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0