Ellinor Oveland - Bästa vän!

Elli, fattar du hur glad jag är att du för ett antal år sen flyttade till grunnebo?

I flera år har vi varit bästa kompisar och det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om dig!
Jag tror inte att vi kan ha tråkigt, även om vi inte gör någonting så är det ändå inte tråkigt, jag kan va med dig i flera dagar i streck men är det inte det vänskap går ut på, att inte tröttna på varandra. Vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas vid din sida i vad som än händer!

Vi föralltid, <3


Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jessica andersson du är fan bäst! <3 Älskar dig bästa kompis!

2010-08-26 @ 21:50:16

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0