Det okända

Just nu sitter jag och mamma i soffan och kollar på det okända, alltså jag vet inte vad man ska tro om det där, är det sant så är det ju helt sjukt! Tänk att ha såna där hembesök eller? Men faktiskt så är det så att i min farbrors hur så har man känt av spöken, jag har inte gjort det men så fort mamma gick in där så kände hon att nått va fel eller va man ska säga, och sedan berättade min farbrors sambo att det faktiskt spökar där (tro på det om du vill men det är vad hon har sagt).
Dom har till exempel hört röster!

Men helt ärligt så vet jag inte vad jag ska tro, jag vill inte tro på det men innerst inne så finns det ändå en kännsla som säger att jag tror på det.

Vad tror ni?


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0