Kunde inte sova.

Det va helt sjukt konstigt igår, jag och min brorsa satt och kollade på film, en jätte seg! Benjamin Buttons otroliga liv. Tycker faktiskt inte om den.  Så jag låg och halv sov/sov i soffan.

Sen när väl filmen va typ slut och jag skulle gå ner i mitt rum för att sova, då kan jag inte sova! Jag va lixom jätte trött uppe men inte när jag väl ska sova. Wierd. Men runt 2 halv 3 hade jag äntligen somnat!

Bra att vakna vid 9 nästa dag (eller ah, det blir ju samma dag men ni fattar) då! (Y)

Sen kommer Pontus och jag längtar som fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte heller sovit så bra i natt :(

2010-04-18 @ 13:40:37
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är tyvärr inte med i finalen denna veckan, men rösta gärna på någon av de 7 finalisterna som är i finalen denna veckan. Och håll koll och anmäl dig till nästa veckans blogg tävling så kanske du vinner nästa vecka! :D



Hade bra!

2010-04-18 @ 15:13:20
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0