Träffa Michelle!

Tjaa!

Nyss åkte Pontus hem, det har vart mysigt som fan, och bara slappat och så hela tiden! Men det är så tråkigt när han ska åka hem, men aja.. ska träffa han på onsdag för han ska ju sova här tills torsdag, för jag fyller ju år på Torsdag!

Just det, Pontus frågade mig vad jag ville ha i julklapp med, och jag har faktiskt ingen aning! Tänkte kanske typ, örhängen eller armband eller nått, för jag sa ju att jag ville ha ett halsband i present..

Och vad ska jag köpa till Pontus? :O Jag har paniiiik!

Men michelle kommer snart, vi ska bort till Göran och Marie sen (Grannar) och äta lite julmat tror jag. Men jag och michelle är nog bara där en stund, dom andra (typ mamma och pappa och hennes föräldrar) stannar nog längre. Så det blir väll film eller nått sen!

HEJ DÅ VI HÖRS KANSKE SEN!

Jag vet att inläggen suger utan bilder!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0