STOCKHOLM! <3

Kom precis hem från underbara STOCKHOLM. sjukt fin stad, jag vill åka dit snart igen säger jag bara. Jag amanda och Olle har bestämmt att vi ska dit nästa år med, och då är vi 18 också, så då blir det en helt annan grej med!

Tågresan dit gick väldigt fort tycker jag! det va bara en stund när vi fick sitta på golvet som det va sjukt segt., haha. men resten så gick det fort fram!

När vi väl kom fram fick vi ta tunnelbanan till lägenheten där vi skulle bo, det va en jättefin och gullig lägenhet. Vi kom fram vid 9 så vi var trötta så det blev bara slappa och kolla idol den kvällen. (CALLE OCH ERIK I FINAL!!!!!)




Men nästa dag, lördan, va det shopping från kl 10 till 5 tror jag det va ;)!

(Lägger upp allt jag köpte i nästa inlägg!)

På kvällen sen så blev det pizza, och inte vilken pizza som helst utan en av dom godaste jag någonsin har ätit! Sen va det BIO och inte vilken bio som helst utan Luftslottet som sprängdes (Skriver om den senare) SJUKT bra film!  Sen va det hem och sova och invänta att vi ska åka hem nästa dag, Skit träkigt!

MEN DET HAR VERKLIGEN VARIT EN JÄTTE ROLIG HELG, TACK SÅ MYCKET ATT JAG FICK FÖLJA MED!

(Bilder kommer snart! :D)

PUSS!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0