Städa fucking städa

Idag i bageriet så har vi bara städat hela dagen!
Vi har städat nästan allt i hela bageriet utom golv, kyl och frys typ.. Helt sjukt men tack vare snabbt arbete så blev vi lediga i morgon, TACK FÖR DET!

Det passar as bra att vi är lediga i morgon för Pontus slutar också rätt tidigt så han kommer hit i morgon och sover här tills Torsdag, får då fyller jag ju år! Wiihoo, vakna med min älskling när jag fylller år inte helt fel!

Just det, jag och Pontus hade jätte svårt att köpa julklappar till varann ( jag har köpt 1) så Pontus kom med en jättesmart ide, vi åker till Göteborg på mellandagsrean och shoppar och om pontus hittar nått han vill ha så köper jag det, och tvärt om! jag tyckte det va jätte bra!

Nu är det Tila Tequila som gäller på tvn, hon är ju helt sjuk xD

Puss på er!




Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0