Film diss ''Allt om min buske''

Allt om min buske






Regissör: Martina Bigert
Utgivningsår : 2007
Genre: Sexkomedi
Svensk film!

Allt om min buske handlar om paret Nils och Karin som tillsammans med dottern Barbro flyttar in i ett nytt hus, och får systrarna Isabell och Lily som grannar.

Isabell och Lily håller på med trädgårdsarbete och har en fantastisk trädgård, och Karin som gillar blommor och allt med trädgårdar går ju självklart dit för att hälsa på dom.

Det händer ofta att att Karin går och hälsar på systrarna och hjälper till med trädgården. Och Nils blir ju förstås misstänksam och ska kolla upp va dom igentligen håller på med.


Enligt mig:
Ja, enligt mig är detta en dålig film som inte kommer någon vart. Men det finns säkert dom som tycker att filmen är bra. Men det är helt enkelt inte min stil...
Men kolla gärna in den på den här länken. Och ni som har sett den, kan väll kommentera vad ni tyckte?






Kommentarer
Postat av: Josefin Jonson

HAHAHAHHA älskar den!



"vilken underbara färg" HAHAH

2009-12-11 @ 21:38:23
URL: http://viktigagrejer.blogspot.com/
Postat av: Hilma

hahaaha du kan ju inte dissa den! Den är ju kult... xD

2009-12-12 @ 11:11:12

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0