Träffa Pontus!

Idag när jag gick upp kände jag direkt av någon konstig anledning att jag skulle va duktig och hjälpa till att städa här hemma. Så jag åt först frukost och tog sen disken.

Sen så har mamma tjatat på mig i typ 2 veckor att jag måste ta hand om datarummet för det ser ut som en bomb har slagit ner där, så ja, det va bara att sätta igång.
Sist men inte minst har jag städat mitt rum och hängt in all tvätt i garderoben (-ja det va då fan inte lite tvätt!)

Tänkte även ta att berätta att Pontus kommer idag! Wiiiiiiiie, har inte träffat honom på två jävla veckor!


Pontus jag och min brorsa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ledig idag?

2010-09-20 @ 10:41:40
URL: http://facebyfreya.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0