Soft dag

Idag har det vart en sån där riktigt soft dag. Vi slutade någon gång runt 10, efter det så gick vi upp till skolan för att forsen skulle ringa sin nya praktikplats hon börjar på nästa vecka.. Jippii lixom, fan helvete jag vill inte att du ska åka. Men vad ska man göra, jag får hoppas att jag överlever, men det kommer nog inte direkt bli några sociala veckor här framöver...om man jämför med förut!

Någon dag nu ska jag och forsen till torp med, behöver förnya min garderob plus att Pontus fyller 20 år den 21 nu så han ska få presenter med, tror redan jag vet vad jag ska köpa. Skönt



Jag och Forsen på skolavslutningen


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0