Student

Nemen Hallå mina 10 läsare!

Idag har vi haft lite studentmössor provning och imorgon ska vi beställa. Jag kan inte fatta att det är sant, jag tar studenten om ett halvår? Nä det finns inte ens i mitt huvud nu. Vi kan inte ha gått på agneberg i 2½ år redan! Det va ju nyss vi kom dit och inte visste ett piss och nu om ett halv år tar vi studenten!?

Två saker vet jag och det första är att studenten lär bli helt awesoome!
Det andra är att när jag väl fattat att skolan är slut kommer jag bli så jävla deprimerad! Jag vill inte börja jobba. Jag vill vara med mina älskade tjejer varje dag! Men den dagen den sorgen?


<3


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0