Sex snack på Kampenhof

Hinner att berätta nu medan en pannkaka ligger i stakpannan!

Alltså usch jag är äcklad! Förut när jag väntade på bussen vid kampenhof (våran buss station eller va man ska säga) så satt jag där för mig själv och lyssnade när fyllegubbarna pratade med varann och helt plötsligt så säger en utav dom såhär:

- Nu ska jag berätta en rolig sak för er som hände förra helgen. Min fru och hennes kompis satt i badkaret och så frågade jag om jag fick vara med och det fick jag, men det blev jätte trångt där med 3 st i ett badkar så vi gick till sovrummet. Och där ska ni höra, då sa min fru såhär att Lisa (hon andra som va där, kompisen) har inte fått nått på 5 veckor kan du hjälpa henne? Och jag svarade, jo men jag är ju ihop med dig? Och så svarade min fru såhär, ah men det gör inget så länge jag är med. Och då fick jag sätta på lisa där hur mycket jag ville! Det va helt fantastiskt!

Och alltså Fy fan, jag började kolla mig runt omkring och kolla om någon annan hade hört va han hade sagt men nej alla satt typ med headset. Skit jobbigt att ingen av kompisarna va där för fy fan va fult!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA ofta? xD

2010-11-24 @ 15:37:32
URL: http://www.ethorsen.blogg,se

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0