Peace and Love 2011

Yes, här har ni mig, jag är fullt levande även om bloggen har vart död! Okej inte helt död när jag gick in och kollade på statistiken så hade jag haft hela 1-2 läsare under tiden jag hade paus. Trogna jävlar!

Men nu vill jag bara berätta att ikväll bokar jag biljett till Peace and Love 2011, vi är ett litet gäng som ska dit och det lär bli helt awesooome! En vecka och lukta skit, inte ha batteri på mobilen, fett hår och bo i ett tält med as sköna människor? Vem kan inte villa uppleva det? Okej musiken är väl kanske inte den bästa men det finns säkert några grymma band med som jag gillar, men man hänger väl mest på campingen..  Jag är taggad!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0