God Morgon

Nu är klockan 06.59 och jag har gjort mig iordning och är klar med allt, så nu kan jag slappa framför tvn i typ 20 minuter. Sen ska jag ut och pulsa runt i snön. Igår när vi skulle gå till bussen va det inte plogat så vi fick gå i 20 cm hög snö.

Känns lite onödigt att åka till skolan idag eftersom vi bara har en lektion (svenska B) men det är så schemat ser ut. Sen den 1 december tror jag vi skulle börja ha religion där. Men idag slutar vi iallafall 10.10, helt okej!

Och vill bara påminna om att jag fyller år om 23 dagar!


Först vill jag att det ska bli jul och allt det där, sen kan det fan bli sommar!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0