Nya Bloggen!

Hej på er allihop där ute!

Nu lovar jag att ni tänker, åh vafan ännu en jävla tråkig blogg som inte kommer någon stans.
Men så hoppas jag inte att det ska bli, jag ska försöka att göra det bästa jag kan för att få den här bloggen att bli så rolig som det går. Och om ni inte gillar det så kan jag inte göra så mycket om ni inte hjälper mig att säga vad som jag kan göra bättre. Så hjälp mig.

Men jag tänkte till en början skriva om det här:

  • Mitt vardagsliv
  • Kläder och Mode
  • Smink
  • Bakning, med hjälp av bilder från skolan.
  • Film tips
  • Prylar
Hoppas det verkar lite bra och att ni kommer kolla in bloggen ibland! Tack


Kommentarer
Postat av: jaaaackapacccka (;

bra jessica!

du har iallfall en läsare på G :d

<3

2009-11-29 @ 21:11:27
URL: http://jackierasmussen.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, ah men det är bra Jackan <3

2009-11-29 @ 21:52:50
URL: http://sofuckingreal.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0