Julstämning så det skriker om det!

Nu är det ju första advent, och i min familj så älskar vi julen, vi har nog mer än 300 tomtar som är placerade överallt i huset, och väldigt många i ''tomteskåpet'' som vi kallar det, ett skåp vi bara har öppet vid jul med massa tomtar i.

Nu är även julgardinerna upphängda och ljusstakarna fram tagna. Och ljusen i granen ute är framme.

Åh vad jag längtar till jul på riktigt nu alltså.

Men för att få ännu lite julstämning så ser jag på Julkalendern ''Albert och Herberts jul'' den är så mysig! Det är verkligen en sån julkalender jag vill att det ska va nu med, men dom är så dåliga nu för tiden, bättre förr..

Men jag rekomenderar verkligen att se på albert och herbert för att få en förstart på julen!

 

 


Kommentarer
Postat av: jackie

haha, albert & herbert är härligast! :)

<3

2009-11-30 @ 16:32:32
URL: http://jackierasmussen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vet, dom är så bäst! Jag älskar det, och jag älskar att du kommenterar mycket ! :D

<3

2009-11-30 @ 17:27:45
URL: http://sofuckingreal.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0