Turkiet 2010

... Har varit hur härligt som helst, har ju dock inte kunnat bloggat eftersom jag inte har haft tillgång till internet men nu får ni er en uppdatering iallafall.

Kan börja med att berätta att det har nästan varit för varmt, 40 grader i skuggan - varje dag. I slutet av veckan tröttnade man faktiskt lite på värmen (hur man nu kan göra det? men det gjorde vi).
Hotellet har vi varit på en gång innan och det är jättebra verkligen, speciellt pool området, Stranden som ligger ca 200 meter från hotellet är också hur fin som helst (och vem gillar inte att ligga på en luftmadrass och åka runt på stora vågor? Jag älskar det!)

Vi har ätit gott nästan varje dag och köpt oss massa fina nya kläder och prutat hur mycket som helst har vi gjort med, jag gillart!

Men nog om det, här kommer lite dåliga mobilkamera bilder, bilder från vanliga kameran kommer!


Väntan på Landvetter.


Jag väntar på att väskorna ska komma.


Min stekare till bror väntar också på väskorna.
En del av poolen


Mamma och Pappa


Våran ''roliga'' utsikt från hotellrummet - en fotbollsplan...


Mat på våran favorit resturang som vi kallar Grottan.


Tack för en sjukt mysig vecka, Vi ses nog igen!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0