Smink-dag hos Thereses Mamma

Idag har jag, Jessica, Emelie och Therese varit hos Thereses mamma och testat massa olika smink. Jätte bra smink var det måste jag säga, ska fråga therese vad smink sorten hette så kan jag visa er för jag hade inte med mig kameran.

Efter sminket så gick vi till Cactuz och åt en riktigt god sallad. Själv tog jag räksallad som är min favortit. Grymt gott är det!


Sen var det dags att gå upp och träna på våran fucking jävla dans (grease lightning som kan ta sig någon stans) vet inte ens om det går frammåt med den och den ska vara klar för uppvisning typ nästa fredag, men jag tror vi klarar detta!

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0