Vet ni vad?...

Jag är ledig imorgon och Onsdag.
Och det är jag typ skit glad över, haha .


Skolan idag sög.
För det första ska det va någon miljövecka i skolan denna vecka, och vem fan bryr sig om det? Iaf, idag var det introduktion för denna vecka, och gubben som snackade va ju ta mig fan cp, hahah Kan bara säga att han trillade när han skulle hoppa upp till scenen! Då förstog ni säkert vart gränsen låg.

För det andra så hade vi kallkök. Och självklart hade inte jag, Forsen, Emelie och Therese någon aning om det så vi hade ju självklart inga kläder eller något med oss för att kunna vara med, men Birgitta har självklart några extra kläder vi kan låna , Fuck her! Och det var smörgås tårtor som vi skulle göra, Skit tråkigt (A) Allt gick bara åt helvete, Inte min tur dag!


Det gör inte saken bättre att en i klassen är så sjukt jävla jobbig! Och gör allt för att se ner på allihopa och för att få all uppmärksamhet och är allmänt jobbig och dryg.


Men nu är farmor påväg till willys och jag sa åt henne att köpa med en kladdkaka hem, hoppas jag blir på bättre humör då.!





Blev as sugen på cupcakes med! (A) Vill haaa!

 

Peace


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0