Detta borde bara gå på ett sätt

Mamma kom precis hem från jobbet, eller hon hade vart och handlat med, på willys (där jag vill ha jobb) .

Och vet ni?
Hon i kassan hade sagt till mamma ''vad gör din dotter i sommar''? och dom började snacka lite och hon i kassan hade sagt till mamma att, ''ja henne vill jag ha hit och börja kassan, jag har tjatat på Per så länge men han är ju så långsam!''

Fattar ni eller?
Dom vill ha dit mig! Nått bra måste jag ju ha gjort förra sommaren när jag var där eftersom det låter såhär!

Fan va glad jag är!


Bara för det så lägger jag upp en bild från i somras (A) hahah.
Ge mig sommar nuuuuu!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0