Dagens?

DAGENS VILL HA: Ny mobil!
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, underkläder, linne, adidas tröja
DAGENS SMINK: Foundation, eyeliner, Mascara, Rouge( eller hur det stavas xD)
DAGENS FRISYR: Uppsatt i ''Hästsvans''
DAGENS HÄNDELSE: Bra väder ute.
DAGENS LÅT: Vet inte, har inte lyssnat på musik än..
DAGENS PLANER: Gymma
DAGENS SAKNAD: Älsklingen
DAGENS HISS: Att jag ska träna
DAGENS DISS: Att snö äcklet är kvar
DAGENS KRAM: Går till Forsen, och Emelie om hon ska med och träna!
DAGENS KÖP: Ingenting tror jag.
DAGENS GODIS: Ingenting, hoppas jag!
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS BILD:

För jag vet fortfarande inte vems arm/ben detta är xD!

Tagen med min mobilkamera



Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0