SÅ NU UPPDATERAR JAG FORSEN!

Idag har vi gjort typ 20 tårtor i skolan, men det gick rätt bra ändå bilder på dom får ni om jag orkar, he he..
Sen efter skolan så åkte jag till jobbet och det var tänkt att jag skulle va där från 15 till 19. men blev att jag gick hem kl 8 istället för det behövdes med hjälp, så nu är jag typ död..

Sådär nu ska jag bara hitta en bild jag ska lägga upp med För det tyckte Forsen va viktigt :)

haha, sökte på tråkig bild på google och då kom denna upp, själv tyckte jag den va rätt kul, men jag har väll torr humor eller nått, även om jag själv tycker att jag har bäst humor!


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0