Duktigt jobbat, syster och bror!

Igår, hos forsen, jätte trevligt, det va jag,pontus,niclas,amanda,frida,emelie,jessica och Olle.
Efter det så gick vi hem till en som heter Oskar, Det sög verkligen! och jag skojar inte!

Men efter ett tag så gick vi ner till torget och åt, och kollade lite raketer, och galningarna skjöt på gatorna, alltså raketerna smällde på gatorna!

Sen så började, jag Pontus och niclas frysa, så vi gick och kollade bussar men min och Pontus buss kom inte förens om en timma, så vi fick åka med niclas pappa hem, SKIT SNÄLLT!


Men, ah Pontus har åkt hem, vid typ halv 4 åkte han nog..

Så jag och Pontus (bror) har varit skit duktiga och gick ut och skottade bort snön! Duktigt syster och bror, vilken team work!

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0