Arg

Fy fan va jag är arg!

Pontus sov hos mig inatt, hur mysigt som helst! Du är bäst <3
Han körde upp mig och min bror till bussen och allt va perfekt...tills jag kom till skolan!

Först så skulle vi till första lektionen, Pajo (läraren) kom inte... ÅÅÅÅH
Så alla tjejerna åkte hem till therese och såg film. Mys!
Efter det, så hade vi håltimme + mat (gröt <3)
Sen sista lektionen som började 13.40... SÅ VA DEN MED INSTÄLLD!
Fitta!
Alltså, jag och alla dom andra hade vart där helt i onödan fattar ni eller :O!?
jag hade kunnat vart hemma och myst med min underbara Pojkvän, men nej, jag åker till skolan när vi inte har NÅGRA lektioner !!!!

FAN

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0