Kan man ändra uppfattning så fort?

Jo jag sitter här och tänker på om folk faktiskt kan ändra uppfattning om sig själv under en kort tid.

Kan man vakna en dag och tänka detta är jag och jag är helt nöjd med hur jag ser ut och jag har inga fel och brister fast man alltid annars har gått runt och klagat över hur man själv ser ut?

Jag tror inte det.
Sånt kommer inte över en natt? Jag tror det måste pågå ett tag och att man måste vänja sig och inte vaka en dag och bara fy fan va snygg jag är, jag är perfekt! Skulle inte tro det!

Tror ni man kan byta uppfattning om sig själv under en natt ?

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0