Dagen fråga:

( jag och min brorsa har tappat bort ett spel vi gärna vill hitta )

Kommentarer
Postat av: Anonym

O fy fan, de va tidigt. SKönt att du fick sluta tidigt då också :)



Skönt :) Jag ska ut å partajja :D

På alla hjärtans dag har jag ingen aning om vad som händer, inge speciellt tror jag. E lite rörigt mellan mig å sambon så vi får vell se :P

Sj då söt?

2010-02-12 @ 17:22:41
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har jag undrat också..

köpte för kanske två år sen, två vin flaskor tänkta till nån middag med vännerna eller så.



Mamma ville ju inte att jag skulle dricka då så gömde de på nåt lämpligt ställe har inte hittat de än, o va har flyttat också hitta de inte då när man plocka ihop allt.. skumt :P



Hoppas spelet kommer fram iaf :D

kram

2010-02-16 @ 20:49:06

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0