Fan vilket jävla folk det finns!

Alltså när man jobbar i kassan så jag gör så träffar man sjukt mycket folk varje dag, vissa är verkligen skit trevliga och står gärna och pratar en stund, och det är ju najs.Men dom där sura jävlarna som ska stå och klaga på att kiwin dom har köpt är för mjuk eller att kilopriset på en köttbit har gått upp 50 öre. Sånna spyr jag på!

Men så är det ju det här med att ''Kunden har alltid rätt''. Vadå kunden har alltid rätt det har dom fan inte, vet jag att en till exempel mjölk kostar 9.98 (är inte säker nu då men om vi säger att jag hade vart det) och så säger kunden nej det kostar 8.98 och så blir det ett jävla tjat och sen går jag bort och visar att den kostar 9.98 kr och då blir kunden tyst och ännu surare. Ni fattar grejen! Så jävla jobbigt!

Att sitta i kassan och vara snäll och trevlig är inte alltid det lättaste /roligaste vill jag lova!

Peace





Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0