Snabbt

Nu blir detta ett riktigt snabbt och kort inlägg för om 3 minuter ska jag börja dra mig till bussen. Tänkte vara cool och åka mobbe dit idag faktiskt!
Men idag på idrotten ska vi börja på en dans, tänker inte nämna nått om vad för dans vi ska ha än men tror iallfall det kommer bli grymt!

Och fortsätta på inredning och design ska jag och Amanda J göra med, gud va tråkigt det är att färgsätta ett jävla rum. Jaja, soft är det iallafall man får gå och ta en fika när man vill, gillar jag och Amanda det? svar JA!

Nej nu måste jag verkligen sticka!
Och så kort inlägg blev det inte för att jag skrev det på 2 minuter! De ni!

Pusss!

Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0