Så ni ska lära känna mig bättre.

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 90:am Älski!

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Riktigt riktigt kär är jag just nu! Och Pontus är den enda jag varit så dökär i!

Vad tycker du om kärlek? Så länge båda är på samma nivå är det underbart!

Har du flashat/strippat nångång? På skoj isåfall

När kramade du någon sist? Todaaay

Saknar du någon speciell person? Jag saknar alltid min baby när jag inte är med honom!

Har du svårt för att bli kär? Nej det har jag faktiskt inte!

När kysste/hånglade du med någon sist? Idag! :D

Ångrar du det? Absolut inte! Hångla med Pontus är bäst!

Är du singel? Fuck no!

När fick du senast en komplimang? Idag ;)

Har du hånglat med någon av samma kön? Pussat?




HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Nej det har jag inte :)

Hånglat med nån riktigt ful: Ja, och jag skämms så in i fan för det!

Hånglat med fler än 50 pers: Eh? nej...

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej det har jag inte.

Gjort något riktigt dumt: Ja!

Gjort något du verkligen ångrar: Ja kolla bara 4 frågor upp! Strulat med någon riktigt ful, ångrar det verligen! Spyr bara vid tanken!

Varit nykter på nyårsafton: Det klart jag har?

Åkt ambulans: Nej!

Gjort nåt olagligt: Inte vad jag kommer på, cyklat utan hjälm haha? xD

Blivit polisanmäld: Nej

Fått din mamma att gråta: Ja det har jag!

Skämts över dina föräldrar: OHJA !

Skämts över dig själv: Mm

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja det lovar jag!

Bråkat med din flickvän/pojkvän: Faktiskt inte en ända gång, de ni!

Tar du droger: Nej!

Dricker du: Det händer

Vilka kläder sover du i: Trosor och t-shirt.

Vad hatar du verkligen: Kompisar som sviker och riktiga feta as!

Varit/är kär: Är dö kär nu

Är du ensam nu: Familjen är hemma?

Vill du gifta dig: Ja det klart jag vill, om några år  :)

Vill du ha barn: Självklart!




SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
Pontus<3

Såg dig gråta: Typ mamma xD

Fick dig att gråta: Pontus tror jag, med nått gulligt sms eller nått?

Du delade en dricka med: Ingen aning faktiskt

Du gick på bio med: Pontus, Niclas och Jessica

Skällde på dig: Det var mamma




DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit:
Nån tår sådär när jag åkte från Pontus

Kramat någon: Ja :D

Pussat någon: Ja

Köpt någonting: Nejj ^^

Sjungit: det tror jag nog ;)

Saknat någon: Saknar Pontus nu?


HAR DU?

Digitalkamera:
Ah

Telefon på rummet: Om mobilen räknas haha.

Egen dator: Japp, världens dåligaste också!

Könssjukdom: Nej xD

Husdjur: Fiskar xD

Bra kompisar: Ja det har jag,

Tar du receptbelagda mediciner: Nej :O



Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0