Fucking jävla mobil helvete!

Ja såhär jävla arg blir jag när inte mobiler funkar som dom ska!
Varför blir alltid mina mobiler cp?
Det är alltid samma fel också! Att det inte går att skicka sms, dom hamnar bara i utkorgen, någon som vet va jag gör för fel?

Får ha denna ''snygga'' mobil från 50-talet typ. (okej, så gammal är den inte men det känns så just nu)

Jag hatar mobiler som inte funkar!

+

Att denna mobilen som jag ska använda nu är helt cp den med, själva ''spaken'' eller va man ska säga är helt vrickad, den funkar typ inte att ta upp.. Åh, gud, jag får panik!

 

Men till sommarlovet ska jag ha en ny fin mobil, och den ska fan inte gå sönder!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar också mobiler som inte funkar :(

2010-04-17 @ 17:03:14
URL: http://ecvador.blogg.se/

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0