Vem är Jag?

Ja, men vem kan jag vara?
Det kan ju inte ni veta? Tänkte att ni skulle få svar på den frågan genom att berätta snabbt vem jag är.

Jag heter Jessica Andersson och bor i världens mest tråkiga jävla stad som heter vänersborg men bor i området Grunnebo som ligger mellan uddevalla och Vänersborg ( som ligger i Västra Götaland ).

Jag fyller snart 17 år, den 17 december, och jag går på Livsmedelsprogrammet i Uddevalla på Skolan agneberg. På programmet har vi ett bageri där vi är 2 dagar i veckan, och jag kommer att ta kort och visa er vad vi bakar! Det är allt från grova äckliga bröd till dom finaste tårtorna.

Ja, vad ska jag säga mer, mina intressen är väll att ta kort, träffa min underbara pojkvän Pontus, och självklart mina kompisar, shoppa, Baka, läsa bloggar, festa, och helt enkelt leva livet.

Undrar ni nu något mer så är det bara att fråga så ska jag berätta mer!

Så nu tar ni och kommenterar massa frågor (A)




Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0