Bara några dagar kvar...

Godmorgon, hoppas ni har sovit gott, det har jag iallafall gjort.

Nu är klockan halv åtta snart och jag skulle igentligen ha gått till bussen nu, men pappa är så snäll så han kör mig till skolan idag, det ska bli skönt, och då slipper håret förstöras när man går ute till bussen.

Jag hatar när man ska göra sig fin på morgonen, sen går man ut och så blåser det, och då är allt förstört.

Vill bara berätta att nu är det hmm, 5 dagar kvar till STOCKHOLM, ska dit med Amanda, Olle (Amanda), Amandas Mamma och Amandas Moster tror jag det va, så det blir en regäl shopping helg, åker på fredagen och kommer hem på söndagen. Fy fan va jag längtar!




Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0