Iskallt och julplanering

Fy fan va kallt det är ute! När jag gick hem från bussen fick jag nästan springa, jag tror det är minus grader.Och jag hade glömt mina underbara lovika vantar hemma, som min söta mormor har stickat åt mig.

När jag väl kom hem var maten klar, jag och mamma satt och gick igenom all julmat till jul som mina olika släktingar skulle göra.

Jag fick ansvaret för julgodiset.

Det kommer att bli :
  • Fudge
  • Ischoklad
  • Vit choklad med puffat ris
  • Knäck
  • Wienernougat
  • Trillingnötter
  • Mintkyssar
Ja, allt det där ska det vara, en jul utan julgodis finns inte i min värld!

 

 


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0